Opiekun:
Raven Cane

Prefekt:
Prefekt Gryffindoru
Prefekt Gryffindoru
Opiekun:
Manon Modine

Prefekt:
Prefekt Hufflepuffu
Prefekt Hufflepuffu
0
0
0
0
Opiekun:
Luitta Rythel

Prefekt:
Prefekt Ravenclawu
Prefekt Ravenclawu
Opiekun:
Annabeth Wolfrose-Korfis

Prefekt:
Prefekt Slytherinu
Prefekt Slytherinu
RANKING DRAGOTóW:
Uczniowie:
Harry Potter - 0 d.
Ronald Weasley - 0 d.
Hermiona Granger - 0 d.

Nauczyciele:
Amaretta Tinney - 0 d.
Raven Cane - 0 d.


W Salem jest 204 uczniów,
natomiast 0 osób czeka na przydział.
Prefekt Naczelny:
Prefekt Naczelny
Prefekt Naczelny

Aktualnie trwa 0 rok szkolny, w posiadaniu Pucharu Domów jest Rada Szkoły.
Akcja Reklama
Czym jest Salem?
Czym są Dragoty?
Jak wejść na Czat?
Oferta Edukacyjna
Regulamin
Zapisy
Salem na Facebooku
Szkolny Poradnik

Kariera Nauczyciela

Rada Szkoły
Spis Nauczycieli
Spis Uczniów
2018-12-30 | 19:00
Rozpoczęcie I Roku Szkolnego
/join: Salem



[Więcej]
Wielka Sala Salem [-]

Aula
Biblioteka
Błonia
Boisko
Cieplarnia
Cmentarzysko
Dziedziniec
Klasa 4c
Komnata Pojedynków
Kuchnia
Lochy
Pokój Życzeń
Sala Lekcyjna 1
Sala Lekcyjna 2
Sala Lekcyjna 3
Tylna Sala
Wieża Astronomiczna
Wieża Zachodnia
Zakazany Las
Zbrojownia
Opiekun Ligi:
Reed Brennan

Boisko
Poradnik do Quidditcha
Tabela Wyników
Terminarz Rozgrywek

Gryffindor

Kapitan:
Imię Nazwisko
Wicekapitan:
Imię Nazwisko

Hufflepuff

Kapitan:
Imię Nazwisko
Wicekapitan:
Imię Nazwisko

Ravenclaw

Kapitan:
Imię Nazwisko
Wicekapitan:
Imię Nazwisko

Slytherin

Kapitan:
Imię Nazwisko
Wicekapitan:
Imię Nazwisko

Opiekun Pojedynków:
Reny Boursier

Jak walczyć?
Komnata Pojedynków
Punktowanie Pojedynków
Regulamin Turnieju
Spis Zaklęć
Tabela Wyników
Akcja Reklama

Akcja Reklama polega na promocji szkoły przez każdego chętnego członka społeczności Salem. Jej celem jest dotarcie do jak największej liczby osób, które zapiszą się do Szkoły i staną się jej uczniami, dołączając do naszego grona. Akcja Reklama rozpoczyna się tydzień przed zakończeniem trwającego roku szkolnego, a kończy się tydzień po rozpoczęciu kolejnego roku szkolnego. Na stronie Salem zawsze pojawia się informacja o otwarciu sezonu reklamowego, a po jego zakończeniu ukazuje się podsumowanie. Osoby, które wzięły udział w Akcji Reklama otrzymują odpowiednie wynagrodzenie w postaci punktów oraz dragotów. Poniżej zamieszczono odnośnik do podstrony z obrazkami, a także sugerowane sposoby oraz wskazówki dotyczące reklamy wraz z wynagrodzeniem.


OBRAZKI REKLAMOWE

Najpopularniejszym sposobem reklamy jest zamieszczanie obrazków promujących Szkołę na różnych stronach, np. kwejk.pl, besty.pl, demotywatory.pl, 9gag.com, kiep.pl - takich serwisów jest wiele, a wyżej wymienione to jedynie przykłady. Tak naprawdę obrazki można zamieszczać wszędzie, dobrym pomysłem jest też przesyłanie ich w postach do grup na Facebooku (związanych oczywiście z serią Harry Potter) z krótką wiadomością informującą, czym jest Salem.



Wskazówka 1: Nie ograniczaj się do jednej strony - zamieszczając obrazki w różnorodnych serwisach reklama zyska większy zasięg!
Wskazówka 2: Nie wrzucaj kilkunastu obrazków z rzędu w krótkim odstępie czasu. Najlepiej zamieszczać je co jakiś czas - dobrym pomysłem jest wrzucać np. 5 razy dziennie po jednym obrazku na każdą z wybranych stron. Jest to jedynie przykład - każdy może rozplanować pory na swój sposób.

Jak otrzymać punkty za zamieszczanie obrazków?
Po każdej publikacji obrazka powinieneś wykonać zrzut ekranu i go zapisać. Widoczna powinna być na nim data oraz godzina umieszczenia obrazka, w innym razie Rada Szkoły może nie uznać Twoich dowodów na udział w Akcji Reklama. Zrzuty ekranu powinieneś zapisywać w osobnym folderze na komputerze, a pod koniec trwania sezonu reklamowego musisz spakować wszystkie zrzuty ekranu do archiwum (.zip lub .rar) i przesłać na sowę Rady Szkoły (szkola.salem@gmail.com) do wyznaczonego terminu, nie zapominając o podpisaniu się. 


Wynagrodzenie za obrazki
Liczba obrazków Punkty Dragoty
1-5 10 1
6-10 20 2
11-20 30 3
21-30 40 4
31-40 50 5
41-50 60 6
51-60 70 7
61-70 80 8
71-80 90 9
81-90 100 10
91-100 110 11
101-150 120 12
151 i więcej 200 20


KOMENTARZE

Komentarze również są bardzo popularną formą reklamy. Można je zamieszczać tak naprawdę wszędzie, przykładowe miejsca to: Facebook, YouTube, samequizy.pl, quizme.pl, blogi o tematyce Harry'ego Pottera. Tak jak wyżej wspomniano, są to jedynie przykładowe strony.

Jak powinien wyglądać komentarz?
Przede wszystkim powinien być zachęcający dla czytelnika, niezbyt długi ale też nie za krótki. Przykład komentarza znajduje się poniżej:

Zawsze chciałeś uczyć się w Hogwarcie? Teraz masz szansę poczuć tę magiczną atmosferę w internetowej Szkole Magii Salem! Wypełnij formularz zgłoszeniowy i rozpocznij swoją przygodę - www.salem.xaa.pl

Wskazówka: Nie zamieszczaj kilku takich samych komentarzy w jednym miejscu - za każdym razem wybieraj inny filmik, quiz lub inną twórczość, którą skomentujesz.

Jak otrzymać punkty za zamieszczanie komentarzy?
Przede wszystkim w jednym miejscu powinien być zamieszczony tylko jeden komentarz przez daną osobę. Nawet jeżeli pod tym samym filmikiem (lub inną formą publikacji) znajdzie się 5 komentarzy, to będą one traktowane jako jeden. Po każdej publikacji komentarza powinieneś wykonać zrzut ekranu i go zapisać. Widoczna powinna być na nim data oraz godzina umieszczenia komentarza, w innym razie Rada Szkoły może nie uznać Twoich dowodów na udział w Akcji Reklama. Zrzuty ekranu powinieneś zapisywać w osobnym folderze na komputerze, a pod koniec trwania sezonu reklamowego musisz spakować wszystkie zrzuty ekranu do archiwum (.zip lub .rar) i przesłać na sowę Rady Szkoły (szkola.salem@gmail.com) do wyznaczonego terminu, nie zapominając o podpisaniu się. 


Wynagrodzenie za komentarze
Liczba komentarzy Punkty Dragoty
Każde 10 komentarzy 10 1
151 i więcej komentarzy 200 20


QUIZY

Innym sposobem reklamy jest tworzenie quizów o tematyce Harry'ego Pottera na przeznaczonych do tego stronach, a są to m. in. samequizy.pl, quizme.pl.

W jaki sposób zamieścić reklamę Szkoły w quizie?
Można to zrobić na różne sposoby w zależności od rodzaju quizu oraz strony, na której to robimy. Najpopularniejszym sposobem jest umieszczenie linku w wyniku danego quizu. Przykładowo: tworząc quiz, który będzie symulował Tiarę Przydziału i na podstawie odpowiedzi przydzieli daną osobę do odpowiedniego domu, możemy w miejscu wyniku wpisać:

Gratulacje, Twój dom to Gryffindor! Jesteś osobą odważną i pewną siebie, lubisz przygody i potrafisz walczyć o swoje. Na pewno odnajdziesz się w tym domu. A jeśli naprawdę chciałbyś spróbować odrobiny przygody, zapisz się do internetowej Szkoły Magii Salem, być może tam również trafisz do Gryffindoru! www.salem.xaa.pl

Wskazówka: Nie twórz quizów, które już były i mają prostą tematykę, np. "Tiara Przydziału", "Czy rozpoznasz postacie z Harry'ego Pottera" i tak dalej. Doceniane są przede wszystkim oryginalne quizy, które mają później szansę dostać się na stronę główną. Najlepszym sposobem jest wykorzystywanie "świeżych" tematów, np. w okolicach premiery "Zbrodni Grindelwalda" chętnie wybierane są na stronę główną quizy związane z tą tematyką. Jeśli zbliżają się święta, przodują quizy typu "Od kogo z Hogwartu dostaniesz prezent pod choinkę?".

Jak otrzymać punkty za stworzenie quizu?
Powinieneś przesłać link do quizu na sowę Rady Szkoły (szkola.salem@gmail.com) w wyznaczonym terminie, nie zapominając o podpisaniu się. 


Wynagrodzenie za quizy
Aktywność Punkty Dragoty
Stworzenie quizu zawierającego reklamę Salem 10/20/30 1/2/3
Bonus za popularność quizu 30 3


FILMIKI

Tworzenie filmików reklamujących Szkołę jest również jednym ze sposobów reklamy, ale mniej popularnym. Filmiki najlepiej zamieszczać na YouTube.com. Powinny opowiadać one o tym, co można robić w Salem i przede wszystkim powinny być zachęcające dla widzów.

Wskazówka: Sama publikacja filmiku nie jest zbyt skuteczna. Aby reklama była pomyślna, należy następnie wypromować filmik np. publikując go na Facebooku w różnych grupach o tematyce związanej z Harrym Potterem.

Jak otrzymać punkty za stworzenie filmiku?
Powinieneś przesłać link do filmiku na sowę Rady Szkoły (szkola.salem@gmail.com) w wyznaczonym terminie, nie zapominając o podpisaniu się. 


Wynagrodzenie za filmiki
Aktywność Punkty Dragoty
Stworzenie filmiku zawierającego reklamę Salem 20/30/40 2/3/4
Bonus za popularność filmiku 40 4

Powyżej przedstawiono najpopularniejsze oraz najbardziej skuteczne sposoby reklamy. Nie oznacza to jednak, że nie można reklamować Salem w inny sposób - jeżeli masz ciekawy pomysł na promocję Szkoły, nie bój się go zrealizować. Jeśli okaże się to skuteczny sposób, z pewnością Rada Szkoły również Cię wynagrodzi.


Nie masz jeszcze konta? Możesz się zapisać!

Czarodziejów na stronie: 0
Mugoli na stronie: 2

Dziś nie ma zajęć.

Zastępstwa:

Brak zastępstw.

Redaktor Naczelny:
Raven Cane

Spis Nagród
Wyślij Kupon
Zasady Loterii
Gdzie ten Kociołek?
Kocioł Wiedźm
Na Tropie Kota Salema
Ranking Dragotów
Sabat Czarownic
Salemopoly
Tiara Przydziału
Wyścigi Skrzydlatych Koni
Wyzwania Rona Weasleya

Pogoń za Błyskotkami
Rubeus Hagrid
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Błyskotek

Theme by Reny Boursier
© 2018 Salem. Wszelkie prawa zastrzeżone.
 
powered by jPORTAL 2 & UserPatch