Opiekun:
Raven Cane

Prefekt:
Cheryl Brown
Sophie Mellark Poe
Opiekun:
Manon Modine

Prefekt:
Aya Vermilion
Lily Carter-Stewart
16927
23093
20568
20655
Opiekun:
Luitta Rythel

Prefekt:
Annabeth Snow
Raven Lestrange
Opiekun:
Annabeth Wolfrose-Korfis

Prefekt:
Mira Navier
Wynonna Perez
RANKING DRAGOTóW [Wejdź]:
Uczniowie:
Wynonna Perez - 353 d.
Nicolas Cane - 351 d.
Gwendolyn Shepherd - 256 d.

Nauczyciele:
Reny Boursier - 167 d.
Vildan Vallar - 151 d.
Chaz Riley - 148 d.


W Salem jest 354 uczniów,
natomiast 59 osób czeka na przydział.
Prefekt Naczelny:
Gwendolyn Shepherd
Nicolas Cane

Aktualnie trwa II rok szkolny, w posiadaniu Pucharu Domów jest Hufflepuff.
Akcja Reklama
Czym jest Salem?
Czym są Dragoty?
Jak wejść na Czat?
Oferta Edukacyjna
Pomoc Salema
Regulamin
Zapisy
Salem na Facebooku
Szkolny Poradnik
Stara Krypta

Kariera Nauczyciela

Rada Szkoły
Spis Nauczycieli
Spis Uczniów
2019-04-22 | 21:00
Loteria "Torba Niuchacza"
/join: Salem


2019-04-27 | 19:00
Gala Złotej Czarownicy
/join: Salem



2019-04-28 | 19:00
Zakończenie II Roku Szkolnego
/join: Salem



[Więcej]
Wielka Sala Salem

Aula
Biblioteka
Błonia
Boisko
Cieplarnia
Cmentarzysko
Dziedziniec
Klasa 4c
Komnata Pojedynków
Kuchnia
Lochy
Pokój Życzeń
Sala Lekcyjna 1
Sala Lekcyjna 2
Sala Lekcyjna 3
Tylna Sala
Wieża Astronomiczna
Wieża Zachodnia
Zakazany Las
Zbrojownia
Opiekun Ligi:
Reed Brennan

Boisko
Poradnik do Quidditcha
Tabela Wyników
Terminarz Rozgrywek
Opiekun Pojedynków:
Narcyza Zoe Assassin

Jak walczyć?
Komnata Pojedynków
Punktowanie Pojedynków
Regulamin Turnieju
Spis Zaklęć
Tabela Wyników
Wyścigi Skrzydlatych Koni

O ZABAWIE

Konie to Twoje ulubione stworzenia? Ta zabawa jest więc idealna dla Ciebie! Weź udział w Wyścigach Skrzydlatych Koni, wylosuj magicznego wierzchowca, który poprowadzi Cię do zwycięstwa. Wiedza i umiejętności są tu równie ważne co strategia i samo szczęście, ale pamiętaj - liczy się przede wszystkim dobra zabawa!

Etap 1: Losowanie Zawodników

  1. Wśród zgromadzonych uczniów losowanych jest 4 zawodników, którzy wezmą udział w wyścigu. Każdy zawodnik musi reprezentować inny dom.
  2. Losowanie może odbywać się dobrowolnie, jeśli z danego domu jest tylko jedna chętna osoba i pozostałe nie mają nic przeciwko lub w wydarzeniu bierze udział tylko jedna osoba z danego domu.
  3. W przypadku większej liczby osób zainteresowanych wyścigiem, uczniowie danego domu losują przez bota liczby (tj. losowanie podstawowe). Uczeń, który wylosuje największą liczbę, zostaje zakwalifikowany jako zawodnik wyścigu.
  4. Jeśli w zabawie nie bierze udziału żaden zawodnik z wybranego domu, jego miejsce zastępuje osoba wylosowana spośród pozostałych chętnych uczniów (sposób losowania analogiczny do opisanego wyżej). Podczas wydarzenia może być organizowanych kilka wyścigów, ten sam zawodnik może brać udział tylko w jednym.

Etap 2: Losowanie Konia

  1. Zawodnicy mają możliwość wylosowania jednego z czterech gatunków koni. W zależności od gatunków przysługuje im różny rodzaj bonusów. Gatunki do wylosowania: testral (bonus: czas), granian (bonus: szybkość), aetonan (bonus: szczęście), abraksan (bonus: wytrzymałość). Bonusy zostały rozpisane na końcu przebiegu i regulaminu zabawy.
  2. Kolejność losowania konia jest ustalona sposobem losowania podstawowego, który został opisany wyżej, tj. losujemy od zawodnika z największą liczbą do zawodnika z najmniejszą.
  3. W wyścigu może brać udział wyłącznie jeden przedstawiciel gatunku skrzydlatego konia, czyli każdy uczeń będzie miał swojego wierzchowca.

Etap 3: Obstawianie zwycięzcy

  1. Po wylosowaniu przez zawodników gatunków skrzydlatych koni pozostałe zgromadzone osoby mogą w specjalnym formularzu obstawić swojego zwycięzcę.
  2. Punkty przyznawane są za wygraną obstawionego konia oraz w zależności od liczby osób biorących udział w zakładzie.

Etap 4: Wyścig

  1. Zawodnicy mają do przebycia 300 metrów.
  2. Wyścig składa się z sekwencji dwóch rund - “Rundy Prędkościowej” oraz “Rundy Lotu”.
  3. Runda Prędkościowa polega na wylosowaniu przez zawodnika pytania z dziedziny magicznych stworzeń, na odpowiedź zawodnik ma 40 sekund. W przypadku poprawnej odpowiedzi, zawodnik wraz ze swoim koniem przebywa 50 metrów do przodu. Jeśli odpowie błędnie, pozostaje na swoim miejscu.
  4. Po rundzie prędkościowej następuje Runda Lotu, podczas której zawodnik leci ze swoim wierzchowcem do przodu i sprawdza jak wypadł jego lot, tj. losuję reakcję w bocie. Może wylosować “przeszkodę” lub “bonus”. Przeszkoda cofa go od 0 do 40 metrów, a bonus przemieszcza go od 0 do 40 metrów do przodu.
  5. Rundy trwają do momentu zakończenia wyścigu, czyli do momentu aż wszyscy zawodnicy (lub minimum trzech) przekroczy linię mety.
  6. Pierwsza runda to zawsze Runda Prędkościowa, po niej następuje Runda Lotu, a po Rundzie Lotu ponownie mamy Rundę Prędkościową.
  7. Losowanie pytań odbywa się zgodnie z kolejnością ustaloną podczas losowania skrzydlatych koni.

Bonusy & Umiejętności

Testral (czas)

Zawodnik z tym koniem ma dłuższy czas odpowiedzi na pytania (o 20 sekund), w takim wypadku jego całkowity czas na odpowiedź to 60 sekund.

Granian (szybkość)

Zawodnik z tym koniem w przypadku dobrej odpowiedzi na pytanie porusza się o 5 dodatkowych metrów dalej, w takim wypadku przemieszcza się o 55 metrów.

Aetonan (szczęście)

Zawodnik z tym koniem może dodać sobie jednorazowo 25 metrów do przodu do wylosowanego bonusu z Rundy Lotu. Co oznacza, że jeśli wylosuje bonus w postaci 40 metrów, to będzie mógł dodać 25 metrów i ostatecznie poruszy się w tej rundzie o 65 metrów do przodu.
Abraksan (wytrzymałość)

Zawodnik z tym koniem może jednorazowo uniknąć całkowicie cofnięcia się o wylosowaną liczbę metrów w ramach przeszkody z Rundy Lotu, może to zrobić tylko raz podczas całego wyścigu!



Zawodnicy z aetonanem i abraksanem o swoim bonusie decydują dopiero po poznaniu liczby metrów w ramach przeszkody/bonusu; nie mogą też cofnąć swojej decyzji.


Nie masz jeszcze konta? Możesz się zapisać!

Czarodziejów na stronie: 0
Mugoli na stronie: 2

Zapisy na II rok szkolny zostały zamknięte. Oczekujące zgłoszenia zostaną rozpatrzone po zakończeniu obecnego roku szkolnego.


18:00 - 18:35
Eliksiry
/join: salem_lochy

18:40 - 19:15
Eliksiry
/join: salem_lochy

19:20 - 19:55
OpCM
/join: salem_aula

20:00 - 20:35
Wróżbiarstwo
/join: salem_zachodnia



Zastępstwa:

Brak zastępstw.

Redaktorzy Naczelni:
Raven Cane
Abasdarhon Cane

Mail redakcji:
witchplease.gazetka@gmail.com

Regulamin
Ranking Redaktorów
Najnowsze Wydanie
Zapytaj Lockharta
Ranking Rozrywki
TYTUŁY UCZNIOWSKIE
Absolwent Salem
Mistrz Domu
Mistrz Salem

PLEBISCYTY SZKOLNE
Najlepszy Nauczyciel
Złota Czarownica

Spis Nagród
Wyślij Kupon
Zasady Loterii
Błyskawica
Kocioł Wiedźm
Król Potter
Na Tropie Kota Salema
Ranking Dragotów
Sabat Czarownic
Salemopoly
Sieć Fiuu
Siedem Wyzwań
Tiara Przydziału
Wyścigi Skrzydlatych Koni
Wyzwania Rona Weasleya
Zygmuntówka

Atak Niuchaczy
Wynonna Perez
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Niuchaczy

Gargulki
Regulamin
Przebieg Zabawy
Nagrody i Kary
Ranking Gargulków

Gdzie ten Kociołek?
Nicolas Cane
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Kociołka

Pączki Kowalskiego
Nicolas Cane
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Pączków

Pogoń za Błyskotkami
Nicolas Cane
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Błyskotek

Theme by Reny Boursier
© 2018 Salem. Wszelkie prawa zastrzeżone.
 
powered by jPORTAL 2 & UserPatch