Opiekun:
Ellen Winslow

Prefekt:
Maddie Asword

Opiekun:
Chaz Riley

Prefekt:
Raven Winslow
Wiktor Brown
24976
19190
23403
20542
Opiekun:
Luitta Rythel

Prefekt:
Beomgyu Salvatore

Opiekun:
Annabeth Wolfrose-Korfis

Prefekt:
Flixy Moon
Gwendolyn Shepherd
RANKING DRAGOTóW [Wejdź]:
Uczniowie:
Wynonna Perez - 404 d.
Nicolas Cane - 392 d.
Nicolle Word - 286 d.

Nauczyciele:
Chaz Riley - 236 d.
Ellen Winslow - 175 d.
Raven Cane - 157 d.


W Salem jest 558 uczniów,
natomiast 54 osób czeka na przydział.
Prefekt Naczelny:
Aya Vermilion
Kylie Nickolson

Aktualnie trwa III rok szkolny.
W posiadaniu Pucharu Domów jest Hufflepuff.
Akcja Reklama
Czym jest Salem?
Czym są Dragoty?
Jak wejść na Czat?
Jak zdobyć Galeony?
Oferta Edukacyjna
Pomoc Salema
Regulamin
Regulamin Discorda
System Gratyfikacji
Salem na Facebooku
Szkolny Poradnik
Stara Krypta
Zapisy

Kariera Nauczyciela

Rada Szkoły
Spis Nauczycieli
Spis Uczniów
2019-06-24 | 21:00
Torba Niuchacza
/join: Salem



2019-06-29 | 19:00
Gala Złotej Czarownicy
/join: Salem



2019-06-30 | 19:00
Zakończenie III Roku Szkolnego
/join: Salem



[Więcej]
Wielka Sala Salem

Aula
Biblioteka
Błonia
Boisko
Cieplarnia
Cmentarzysko
Dziedziniec
Klasa 4c
Komnata Pojedynków
Kuchnia
Lochy
Pokój Życzeń
Sala Lekcyjna 1
Sala Lekcyjna 2
Sala Lekcyjna 3
Tylna Sala
Wieża Astronomiczna
Wieża Zachodnia
Zakazany Las
Zbrojownia
Opiekun Gwardii:
Reny Boursier

Czym jest Gwardia Salem?


Hermiona Scamander
May Leander
Usagi Okashino


Annabeth Snow


Nicolas Cane
Rose Marvolo


Alexandra Curtis
Wynonna Perez
Opiekun Ligi:
Annabeth
Wolfrose-Korfis

Boisko
Poradnik do Quidditcha
Tabela Wyników
Terminarz Rozgrywek
Opiekun Pojedynków:
Narcyza Zoe Assassin

Jak walczyć?
Komnata Pojedynków
Punktowanie Pojedynków
Regulamin Turnieju
Spis Zaklęć
Tabela Wyników
Wyścigi Skrzydlatych Koni

O ZABAWIE

Konie to Twoje ulubione stworzenia? Ta zabawa jest więc idealna dla Ciebie! Weź udział w Wyścigach Skrzydlatych Koni, wylosuj magicznego wierzchowca, który poprowadzi Cię do zwycięstwa. Wiedza i umiejętności są tu równie ważne co strategia i samo szczęście, ale pamiętaj - liczy się przede wszystkim dobra zabawa!

Etap 1: Losowanie Zawodników

  1. Wśród zgromadzonych uczniów losowanych jest 4 zawodników, którzy wezmą udział w wyścigu. Każdy zawodnik musi reprezentować inny dom.
  2. Losowanie może odbywać się dobrowolnie, jeśli z danego domu jest tylko jedna chętna osoba i pozostałe nie mają nic przeciwko lub w wydarzeniu bierze udział tylko jedna osoba z danego domu.
  3. W przypadku większej liczby osób zainteresowanych wyścigiem, uczniowie danego domu losują przez bota liczby (tj. losowanie podstawowe). Uczeń, który wylosuje największą liczbę, zostaje zakwalifikowany jako zawodnik wyścigu.
  4. Jeśli w zabawie nie bierze udziału żaden zawodnik z wybranego domu, jego miejsce zastępuje osoba wylosowana spośród pozostałych chętnych uczniów (sposób losowania analogiczny do opisanego wyżej). Podczas wydarzenia może być organizowanych kilka wyścigów, ten sam zawodnik może brać udział tylko w jednym.

Etap 2: Losowanie Konia

  1. Zawodnicy mają możliwość wylosowania jednego z czterech gatunków koni. W zależności od gatunków przysługuje im różny rodzaj bonusów. Gatunki do wylosowania: testral (bonus: czas), granian (bonus: szybkość), aetonan (bonus: szczęście), abraksan (bonus: wytrzymałość). Bonusy zostały rozpisane na końcu przebiegu i regulaminu zabawy.
  2. Kolejność losowania konia jest ustalona sposobem losowania podstawowego, który został opisany wyżej, tj. losujemy od zawodnika z największą liczbą do zawodnika z najmniejszą.
  3. W wyścigu może brać udział wyłącznie jeden przedstawiciel gatunku skrzydlatego konia, czyli każdy uczeń będzie miał swojego wierzchowca.

Etap 3: Obstawianie zwycięzcy

  1. Po wylosowaniu przez zawodników gatunków skrzydlatych koni pozostałe zgromadzone osoby mogą w specjalnym formularzu obstawić swojego zwycięzcę.
  2. Punkty przyznawane są za wygraną obstawionego konia oraz w zależności od liczby osób biorących udział w zakładzie.

Etap 4: Wyścig

  1. Zawodnicy mają do przebycia 300 metrów.
  2. Wyścig składa się z sekwencji dwóch rund - “Rundy Prędkościowej” oraz “Rundy Lotu”.
  3. Runda Prędkościowa polega na wylosowaniu przez zawodnika pytania z dziedziny magicznych stworzeń, na odpowiedź zawodnik ma 40 sekund. W przypadku poprawnej odpowiedzi, zawodnik wraz ze swoim koniem przebywa 50 metrów do przodu. Jeśli odpowie błędnie, pozostaje na swoim miejscu.
  4. Po rundzie prędkościowej następuje Runda Lotu, podczas której zawodnik leci ze swoim wierzchowcem do przodu i sprawdza jak wypadł jego lot, tj. losuję reakcję w bocie. Może wylosować “przeszkodę” lub “bonus”. Przeszkoda cofa go od 0 do 40 metrów, a bonus przemieszcza go od 0 do 40 metrów do przodu.
  5. Rundy trwają do momentu zakończenia wyścigu, czyli do momentu aż wszyscy zawodnicy (lub minimum trzech) przekroczy linię mety.
  6. Pierwsza runda to zawsze Runda Prędkościowa, po niej następuje Runda Lotu, a po Rundzie Lotu ponownie mamy Rundę Prędkościową.
  7. Losowanie pytań odbywa się zgodnie z kolejnością ustaloną podczas losowania skrzydlatych koni.

Bonusy & Umiejętności

Testral (czas)

Zawodnik z tym koniem ma dłuższy czas odpowiedzi na pytania (o 20 sekund), w takim wypadku jego całkowity czas na odpowiedź to 60 sekund.

Granian (szybkość)

Zawodnik z tym koniem w przypadku dobrej odpowiedzi na pytanie porusza się o 5 dodatkowych metrów dalej, w takim wypadku przemieszcza się o 55 metrów.

Aetonan (szczęście)

Zawodnik z tym koniem może dodać sobie jednorazowo 25 metrów do przodu do wylosowanego bonusu z Rundy Lotu. Co oznacza, że jeśli wylosuje bonus w postaci 40 metrów, to będzie mógł dodać 25 metrów i ostatecznie poruszy się w tej rundzie o 65 metrów do przodu.
Abraksan (wytrzymałość)

Zawodnik z tym koniem może jednorazowo uniknąć całkowicie cofnięcia się o wylosowaną liczbę metrów w ramach przeszkody z Rundy Lotu, może to zrobić tylko raz podczas całego wyścigu!



Zawodnicy z aetonanem i abraksanem o swoim bonusie decydują dopiero po poznaniu liczby metrów w ramach przeszkody/bonusu; nie mogą też cofnąć swojej decyzji.


Nie masz jeszcze konta? Możesz się zapisać!

Czarodziejów na stronie: 0
Mugoli na stronie: 1




Zapisy na III rok zostały zamknięte. Wszystkie zgłoszenia zostaną zaakceptowane po zakończeniu obecnego roku szkolnego i będą obowiązywać na IV Wakacyjny Rok Szkolny.
18:40 - 19:15
EGZAMIN

Zielarstwo
/join: salem_cieplarnia

19:20 - 19:55
EGZAMIN

Zaklęcia
/join: salem_tylna_sala

20:00 - 20:35
EGZAMIN

Astronomia
/join: salem_wieza



Zastępstwa:

Brak zastępstw.

Redaktor Naczelna:
Raven Cane
Mail redakcji:
witchplease.gazetka@gmail.com

Najnowsze Wydanie
Ranking Redaktorów
Ranking Rozrywki
Regulamin
Zapytaj Lockharta
TYTUŁY UCZNIOWSKIE
Absolwent Salem
Mistrz Domu
Mistrz Salem

PLEBISCYTY SZKOLNE
Najlepszy Nauczyciel
Złota Czarownica
Błyskawica
Galcożercy
Godzina Czarów
Kocioł Wiedźm
Król Potter
Na Tropie Kota Salema
Opowieści spod muchomora
Ranking Dragotów
Sabat Czarownic
Salemopoly
Sieć Fiuu
Siedem Wyzwań
Super Percy
Tiara Przydziału
Wyścigi Skrzydlatych Koni
Wyzwania Rona Weasleya
Zygmuntówka

Atak Niuchaczy
Ella Ohne
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Niuchaczy

Gargulki
Regulamin
Przebieg Zabawy
Nagrody i Kary
Ranking Gargulków

Gdzie ten Kociołek?
Nicolas Cane
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Kociołka

Pączki Kowalskiego
Nicolas Cane
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Pączków

Pogoń za Błyskotkami
Nicolas Cane
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Błyskotek

Theme by Reny Boursier
© 2018 Salem. Wszelkie prawa zastrzeżone.
 
powered by jPORTAL 2 & UserPatch